Wednesday



Nu är jag ready for work och sitter och gör ingenting tills jag ska ta bussen. Sitter i mammas arbetsrum, på hennes dator, därav webcam bilderna. Så så ser jag ut, och i know,  webcambilderna blir aldrig seriösa.  Jag och Johanna och Madde satt faktiskt att diskuterade det, och jag verkar inte vara ensam om att inte kunna vara seriös på webcam bilder. Johanna hade fått en ny dator som också hade inbyggd webcam och hon hade också suttit och flummat sig. Så lättroade man kan vara då.

Har btw på mig min nya t-shirt klänning från H&M. 80 spänn. Väärt. As skön!
Sitter och pratar med Andrea också :) I miss her !

Nu ska jag sluta babbla om ingenting.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0