BCBG Mendel


Sea of shoes


Woah!! Som sagt, i love wedges !

Sitter just nu i skolan och jobbar med projektarbetet (Once again: JAG BLIR GALEN PÅ ALLA DESSA DANSARE!!!)/pluggar filosofi. Båda går sådär.. Fyfan. Men jag har helgen på mig att plugga också!! Vilket jag MÅSTE göra ! Det blir lite mer effektivt när man har en massa annat att göra. Då vet man att på den lilla lediga tiden man har så finns det inget annat val än att plugga, för annars hinner man inte ! Så det är the deal i helgen. Så kul är mitt liv ;)

Efter skolan så ska jag jobba, och sen så blir det ännu mer jobb med projektarbetet! Fan vad jag är trött på det nu! Blää.

See ya later !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0