Dramaturgisk Analys

Hello! Har kommit hem från jobbet, och nu tänkte jag titta på en film, eftersom vi ska göra en "dramaturgisk" analys som ska in imorrn på svenskan. För er som inte förstår krångliga ord: Jag ska analysera filmen helt enkelt.


Jag tänkte att jag lika gärna kan ta en film som jag vill se, så det blev "The Time Traveler's Wife" som jag velat se länge nu. Och som Andrea tjatat på mig i hundra år om att jag ska läsa boken till. Som jag ska också! Men jag börjar med filmen, där Rachel McAdams är med också! My favorite! :)

Så nu blir det movietime för min del ! :) Lite chai te på det också= perfect!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, den är bra, och sorglig :(

2010-03-31 @ 23:09:30
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0