Find a path that is your own.

Dagen skulle ha bestått av uppsats skrivande. Hände detta? Gissa en gång... Istället så har jag vart hos Mamma och slingat håret. Hjälpt Theo med hans Lego Batman spel. Prövat lite av mina nya kläder. Försökt komma igång med att packa upp. Läst lite ur min svenska/tråk bok. Laddat in bilder på datorn från Dubai. Börjat göra en ny header, sen ångrat mig. Lyssnat sönder Christina Aguileras alla skivor, som vanligt. Längtat som sjutton till nya skivan. Kan det bara bli April already? Ja, som ni ser så har jag sysselsatt mig med allt annat än vad jag borde. Som vanligt.


Den tänkta headern. Men jag ångrade mig av den anledningen att bilderna man laddar upp i stort format blir så brusiga! Någon som vet hur man fixar detta?? Det är så sjukt irreterande! Den enda utvägen är nog att byta bloggplattform. Det är nog dags snart. Fan vad jag tjatat om det länge nu!

Bilder är btw tagen på stranden i Dubai av Moi. Samma dag som det var sandstorm. Det syns inte riktigt! Men sånt både kommer snabbt och försvinner snabbt i Dubai.

Nu ska jag gå och äta middag! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0