HÅR!


Bilder från två svenska bloggar (for a change) rikauteliggare och loweo.
That is it! I am never cutting my hair off again!! Never ever ever! Självklart kommer jag att toppa det någon gång ibland (väldigt sällan that is) men aldrig med ska jag få för mig att jag passa bättre i kort hår! Jag gjorde det i slutet av 8an, och jag gjorde det i vintras. That is it. Att jag inte lärde mig första gången!
 Jag vill ha långt hår NU!
Om jag inte var så lat så skulle jag fixa extensions. Men det känns inte riktigt som att det är mig grej. Clips i sånna fall, och jag skulle aldrig orka hålla dom fräsha, och hålla på att "clippa" på dom och av dom hela tiden! Plus att jag tycker att blonda extensions sällan är snyggt. Det brukar se lite trashigt ut!
Flickorna ovan har båda två amazing hår. Speciellt Martina (till vänster)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0