Måndag.

Aloha. Vaknade nyss, och förkylningen är fortfarande kvar. Bummer! Jag hade velat gå på stan idag men jag vet inte om jag orkar. Men det är så fint väder så det känns så dumt att slösa bort dagen på att ligga inne och snora.. Jag blir alltid sjuk vid fel tillfällen! Oh Well.

Jag ska nog lägga mig i sängen igen, dricka ännu mer kaffe och te och kolla på friends. Senare idag ska jag nog plugga lite filosofi och försöka skriva klart och skicka in min loggbok till projektarbetet.

Jag blev faktiskt klar med postern till Föreställningen igår. Men jag tror inte den är klar än. Jag måste veta exakt vilka grupper som ska vara med och så, så jag kan skriva det på. Och även exakt vilken tid det blir, vilket jag får reda på på nästa möte jag har med Grand. Men det här är iaf min first draft.



Vad tycks? Den blev inte lika "flashig" som jag ville, men jag orkade inte sitta och photoshopa i hundra år!

Nu: Friends+kaffe+snytpapper+sängen= Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0