My Day

Hello ! Dagen har som sagt bestått av skola och jobb nu på kvällen. Kom hem för nån timme sen och har tills nu jobbat lite smått med projektarbetet! Gud vad jag hatar folk som inte hör av sig/är sega på att höra av sig!!!! (Håller på att boka dansgrupper) Förstår dom inte att det är VIKTIGT för mig att veta exakt vilka som kan osv. så att jag kan göra klart all reklam osv. och skicka ut? Things need to happen FAST people!!! Det är bara en vecka och typ 5 dagar kvar!!!

Något annat intressant som har hänt idag var att jag blev intervjuad om min stil av tidningen WORD. Jag var ganska tråkig, och sa ingenting intressant om mig själv riktigt :P. Typ beskriv din stil med 3 ord, jag ba: "ööööh ganska bekvämt? eller ibland inte.. eller jag vet inte , fan vad svårt. öööm jag tycker om att klä mig snyggt?? och ööö ... uuum..." så sa han medvetet , jag ba Sure! Hahah. Bekvämt,Snyggt och Medvetet tror jag han fick mitt velande till. Wtf är det lixom?? Haha. Sen skulle dom ta kort på mig också.. fyfan. Ja , förvänta er ingen vacker Paula som är med i tidningen.

Word. En tidning som vad jag förstått tillverkas av gymnasieelever m.fl. i Uppsala. :)

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande men most likely kommer jag att hoppa i säng rätt snart. I am TIRED!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, vad roligt!

2010-03-19 @ 03:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0