Ni kan kalla mig Duktig!

Det blev ingen dans idag, för det var för många som inte kunde, utan det blir imorgon och på onsdag istället bara. Nästan lite skönt! Känns som att jag fick tid att andas lite! Filosofin gick helt okej imorse, med tanke på hur mycket (lite) jag hade pluggat. Sen har jag dessutom skrivit ut och satt upp flygblad i hela skolan idag, pratat med Grand, ringt den där dansläraren jag skulle ringa, kontaktat fotograf till showen och fixat konferencier!! Ja jag har hunnit med mycket! Kunde bocka av några grejer på min to do list iaf! :)

- Ringa danstränare till en av grupperna
- Skriva ut reklamblad och sätta upp i skolan/dela ut till andra skolor
- Boka Projektmöte med handledare (till onsdag)
- Boka Danssalen till Mån, Tis, Ons

Plus att jag har skrivit en engelska bok recension som var till fredag, yup jag skrev klart den I TID, och den blev as bra! Fan vad jag vart duktig när jag tänker efter ! Det var nog solens återkomst som gav mig energi! :D

Och imorgon bitti ska jag åka in tidigare till skolan och skriva min loggbok och skicka in. Sen skola, och sen dansträning! Nu tänkte jag sätta igång med att städa mitt rum lite, När jag ändå är igång ;)


Från höstens föreställning med DC. Jag står där i mitten, fast ändå lite till höger, längst fram med silverleggings.. (Med mitt långa hår ♥). Det här var i slutet, efter dom som sitter längst fram hade haft en liten Michael Jackson tribute. Vi står alla och dansar till Man in the Mirror.
Stämning!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0