Projektarbete

Hello. Ikväll har jag ätit väldigt god middag hos min kära mormor. Yummy! Kom hem för ett tag sen, och nu håller jag på att fixa med projektarbetet lite! :) Det är snart dags, och tills dess är det mycket att göra! För er som inte visste det, så ska jag fixa en dansföreställning för typ Uppsalas bästa dansgrupper på Grand den 30 Mars. Och jag håller just nu på med att boka klart alla grupper och så . Vill ju få med så många som möjligt. Sen måste jag även göra ett event på Facebook där jag bjuder in typ alla jag känner, och sen måste jag ha ett till möte med Grand innan. Sen träna med min egen (gamla) dansgrupp också, då vi själva ska ställa upp med ett nummer. Ja, mycket som ska hinnas med som sagt. Och snart är det bara 2 veckor kvar. Oh well. Det kommer nog gå bra!
Men just nu ska jag försöka mig på att göra en "event poster" som jag kan göra reklam med!!

See ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0