S T R E S S A D !

No time for play! Time for work and school! That's the deal right now! Jag är jätte stressad över projektarbetet (eftersom föreställningen är nästa vecka), över mitt prov imorn (som jag inte hunnit plugga till ÄN), och över allt annat plugg som måste göras ASAP, och över att jag har för lite tid till ALLT detta! Så det blir inget intressant bloggande idag, och möjligtvis inte de närmaste 2-3 dagarna heller. Eftersom jag har skola. Efter skolan blir det dansträning med min dansgrupp mån, tis, ons. Efter träningarna blir det hem och plugga GÄRNET. Så om ni undrar varför jag verkar frånvarande så är det därför!!

Just wanted to let you know! Det var vell det jag hade och säga och att jag hatar JÄVLA BAJS SNÖN!!!!!!!!!

Pusshej!



To do list!

Projektarbete.
- Ringa danstränare till en av grupperna
- Skriva ut reklamblad och sätta upp i skolan/dela ut till andra skolor
- Boka Projektmöte med handledare (till onsdag)
- Skicka in loggbok
- Boka Danssalen till Mån, Tis, Ons ev. nästa mån.
- Fixa vår dans musik
- Försöka få tag i en av grupperna som inte hört av sig
- Fixa uppvisnings schema.

Plugg.
- Skriva klart och skicka in min Sam uppsats
- -II- Historia Uppgiften
- Läsa ut 2 Svenska böcker och skriva bok analyser
- Plugga till Sam provet.
m.m.

Allmänt.
- Kolla upp Körkorts-intensiv kurs. När? Pris? Var?
- Ringa ev. sommarjobb-anställningschef.
- Städa och möblera om mitt rum.
- Fixa mina garderober, rensa kläder och fixa min "walk in closet."

Åh herregud. PANIK! Kan den här våren bara gå fort som fan så att allt är över snart!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag håller med! Kan våren bara swiiischa fram, så vi kan ta studenten snart o leva livet eller?!

2010-03-21 @ 23:59:10
URL: http://malaikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0