Sjukdag

Har kommit på att det faktiskt är ganska passande att jag är sjuk nu, när jag inte har skola på 3 dagar, än om det hade vart förra eller nästa vecka, då jag har skola. Självklart så är jag ju inte glad över det, men jag missar ju inget viktigt!

Idag blev typ ingenting som planerat. Eller jo, det där med att ligga i sängen och vila och kolla på friends. Sen somnade jag. Sov ett tag. Vaknade lite för sent. Sen har jag inte gjort nått vettigt. Typ bara snytit mig och nysit en hel del för er som undrar. Imorgon VILL jag gå på stan! Men jag får se hur jag mår. Lika bra att vila när jag kan. Så jag frisknar till alltså.

Jag fick ett trevligt samtal idag. Nu är jag GLAD! Jag fick ett trevligt samtal förra veckan också. Som också gjorde mig GLAD! Berättar inget än, men som sagt: jag är GLAD ! Allting löser sig alltid! Det tar sin lilla tid, men det löser sig till slut!

Tänkte lägga upp lite dubai bilder. Måste bara sätta mig och kolla igenom dom/redigera dom först. Orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0