Snabbkaffe


5 reasons to love snabbkaffe.
1.
Det går ju så SNABBT att göra. Mycket snabbare än att koka vanligt kaffe. Om man inte har en kaffemaskin då.
2. Det är varmare än vanligt kaffe (Jag har svårt för té och kaffe om det inte är rykande hett! När jag typ klunkar i mig mitt kaffe och tycker att det håller på att kallna, så sitter andra och bränner tungan på det.)
3. Det är lätt som en plätt att göra as gott iskaffe på.
4. Det går hur bra som helst att packa med sig lite snabbkaffe och en termos och sedan bara fylla på med varmvatten i skolan: Gratis kaffe! Sen lipar man åt dom stackarna som går och köper det varje dag/flera ggr om dagen för en femma eller en tia eller vad det nu kostar.
5. Det är ju så HIMLA gott också!

Big low ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0