Soldag

Hello. Har precis vaknat. Mer förkyld idag än igår. Ush ush. Men jag drog upp persiennerna, kände solen i mitt ansikte, gick upp, åt lite pannkakor till frukost, och drack gott Kaffe. Då kändes det lite bättre.. Iaf psykiskt ;)

Idag ska jag verkligen ta tag i mitt rum. Det är så mycket kaos, och så stökigt som det nog aldrig varit förr! Nästan så jag vill ta för och efter bilder och visa er, för det kommer att bli så stor skillnad. Men tyvärr så skäms jag faktiskt lite över mitt bombnedslag, men efter bilder kan ni få se. Jag ska nämligen möblera om mitt rum. Så det kommer bli fin fint! Så när allt är klart kan ni få se! Sen ska jag även rensa garderoben. Och..packa upp från Dubai. Nej jag har inte gjort det än..THERE I said it.


En nyklippt vovve kom in och hoppade upp i min säng och väckte mig imorse. (Med kortare hår än detta!) Haha. Han är så söt, men han ser ut som en blandning mellan en valp och en råtta när han är nyklippt med så kort hår! Men believe me, det är nödvändigt! Ni med vita hundar vet vad jag pratar om. Nu när det är så mycket slask och sånt, så blir han helt svart på undersidan när han vart ute och gått, om han har långt hår. Och man pallar ju inte riktigt tvätta honom efter varje promenad..

Jag tänkte även framkalla lite kort idag, som jag tänkte "smycka" min vägg med. Det blir nog fint! Frågan är bara vilka jag ska framkalla. Jag har en "Foto" kategori i Mina Bilder med MILJARDER bilder i. Så vi får se. Men i'm thinking lite vårbilder, lite dubai bilder, lite kompis bilder osv.
Men jag ska även vila och dricka en MASSA te. Eftersom jag gärna vill tillfriskna.
Jag tror jag börjar med det sistnämnda. 90210, Gossip Girl och Melrose Place har ju äntligen kommit!
Lateerz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0