Still sick


Jag nyser fortfarande. Jag fryser, speciellt om fötterna, och måste säga att jag nu förstår mig på vad Michelle tjatat om, en vetekudde hade inte suttit fel här. Istället är hela jag inlindad i en filt (som inte värmer speciellt mycket). Jag har nu sett 2012, och fyfan vad den var under förväntan. Hur kan folk ens ha börjat fundera över på riktigt om världen ska gå under då eller inte (Som många faktiskt gjorde efter de sett den)..Please! Har även sätt This is it med Michael Jackson (Inte hela dock, för dvdn gick sönder). Den var däremot över förväntan! Riktigt härlig. Jag älskar konserter! Och det fick mig att tänka på min nästa Christina konsert! (Cause there will be a next one). Jag längtar. Somnat, vaknat, ätit god kyckling, hjälpt Theo med läxorna och pratat med min pappa i telefon är också saker jag gjort idag. Jag är så trött på att vara sjuk nu! Jag vill ut i det fina vädret! Och sen har vi ingen honung hemma heller. Och vi har bara sånt té hemma som kräver honung för att det ska bli gott (alltså inte grönt té, peppermint eller kamomill). Jävla i-landsproblem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0