Student 2010

Sorry for the absence. Det har vart massa plugg. Har så mycket nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till riktigt. Sen hjälper det ju inte heller at jag ligger efter med grejer!! Men men, nu tar vi en dag i taget! Jag SKA bli av med den här skiten!

Något som gör saken lättare är att jag hämtade min STUDENTMÖSSA IDAG! Fyfan vad det kändes bra! Även fast vi har jävligt mycket kvar att göra så börjar det se ljusare ut! Våren är på väg , förhoppningsvis blir det varmt snart också. Och snart tar vi fan STUDENTEN!!!!!! Jag längtar så sjuuuuuuuuuuuuukt mycket!!!!!!!



Något som får mig att längta ännu mer är att jag får sms av Andrea, när jag sitter i skolan och skriver uppsats, där det står att hon förfestar och ska ut och festa i Australien med heta killar, och hon saknar mig (De är ju 10 timmar fram i tiden). Och säger "Du måste komma hit, du STOR skulle trivas" - Ja det tror jag med och JAG KOMMER! I don't care what it takes!!

Men som sagt , en massa plugg tills dess! Och det är vad jag kommer göra nu!
Lateerz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0