Update.

Och så var vi hemma igen. Det känns....inte så kul! Att komma hem från ett varmt och härligt Dubai till ett snötäckt Sverige! :( Skolan, vädret, vardagen.. allt.. Ush. Men jag är ändå glad att vi fick den här semestern! Den behövdes verkligen!! Men som ni förstår så är det inte så roligt att komma hem från den.

- Jag är inte så brun för er som undrar. Det var storm några dagar, och sen så hängde vi inte på stranden varje dag.
- Jag och Michelle shopped til' we dropped sista dagen! Michelle kom hem med 6 par nya heels!
- Jag har inte pluggat ett skit där nere vilket jag borde ha gjort.. Förutom att läsa min boring Svenska bok.
- Andrea är nu i Australien. Read her blog here. Resan hade gått bra osv.
- Jag har shoppat en massa. Allt från klänningar till byxor till skärp till tröjor osv. Visar om jag orkar.
- Bilder kommer!!

Nu somnar jag snart. Har flygit hela natten så det blir ingen skola för mig idag. Men imorgon börjas det igen.
See ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0