Uppsalas Best Dance Crews

Jävligt lyckat blev det ikväll! Och jag är jävligt nöjd! Har sprungit runt stressad som en jag vet inte vad hela dagen, men till slut blev ju allting braa ! :D

Jag var på grand vid kvart i 5 idag. Började fixa med stolar från källaren och ställa dom på rad framför scenen, med hjälp av mina kära dansflickor! 
Sen blev det dags för genrep vid halv 6, dock lite försenat så vid tio i sex kanske :). Då körde alla igenom sitt, och våra två nummer var helt kaos kort sagt. Placeringar var fel, alla var inte med osv osv. Jag var jätte stressad när alla inte var på plats när dom skulle m.m. Men sen klockan 19.00 så släpptes det in folk och alla var på plats bakom scenen! Det kom jätte mycket folk!! Mer än 100 pers! Så jävla kul!!! Föreställningen drog igång, med oss som start nummer (där det gick mycket bättre än på genrepet) och sen flöt det på. Dansgrupp efter dansgrupp körde sitt med en liten "presentation" innan av snälla Lena som jobbar på Grand, och hjälpte mig. Sen i slutet så kom alla dansare upp på scen och tackade och jag svamlade i mikrofonen lite oförberett sådär. Haha. Nej men jag tackade typ alla för att dom kom m.m..

SÅ LYCKAT! Hon som skulle fota hade dock glömt kameran :/ .. Så inga bilder har jag. Men jag ska kolla om det var någon som fotade.. Så om jag får tag i några kort så visar jag er såklart! :)


Bild från en annan show vi gjort..

Det var så kul att dansa igen! I miss it! Och jag saknar våran dansgrupp! Så det var sjukt kul att träna och uppträda med dom igen!! För er som inte visste det så dansar jag inte den här terminen.. Har för mycket att göra med skolan, med jobbet med ALLT! Så jag känner inte att jag hinner just nu. Men som sagt, jag SAKNAR DET!

Jag fick väldigt bra respons från alla runt omkring också. Både dansarna och publiken sa flera gånger att det var bra gjort av mig! Anette (min gamla danstränare) sa att hon va så stolt! :D Yaay!

Nu ska jag gå och duscha och sova! Otränad som jag är (som märktes på konditionen väldigt mycket under showen, heh) så kommer jag vakna med världens träningsverk imorn! Haha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Gud vad kul att det gick bra! I am so proud of you! :) vill se bilder!!

2010-03-30 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0