Lat dag

Tjabba. Idag fyller min kusin 18! Så vi har varit i Bromma och firat honom! Det var mysigt!.. Woho, det blir utgångar i Stockholm med honom framöver! :) 


Annars är jag rätt trött idag, och fryser som fan! Vill att det ska bli VARMT NU !
Har ingenting mer planerat idag, men jag är sjukt biosugen. Får nog bli nått sånt.. Jag vill se Remember me och Alice i Underlandet jätte gärna!! Annars så ska jag krypa ner under täcket med te och kolla på serier. Man måste få ha lite lat dagar ibland!

Serier I like. Some of them Love!

Imorgon är jag ledig. Men jag har träning med tjejerna inbokat, inför tisdagen, och sen måste jag köpa nya jeans också. Jag har nämligen märkt att mina favorit jeans är borta.. Weird.. Kanske glömde dom i Dubai! Och sen känns det som typ alla jeans jag har har haft sina bästa dagar. Så lite nytt behövs!

See ya !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0