Wednesday

Hello! Dagen har spenderats på landsarkivet (vi ska släktforska på historian)
 och sen vart det dans med my girls klockan 14.30 till 17.00! Det gick bra, vi satte placeringar osv. det är bara en av koreografierna kvar som är lite oklar. Men det sätter vi på nästa träning!

Kvällen har spenderats med att fixa i mitt rum (möblerat om) och i min nya "Walk in closet" i rummet bredvid mitt rum! Om det blir som jag tänkt mig så kommer det bli riktigt snyggt! Jag och mamma måste bara åka och handla en jävla massa galgar, och klädstångar! Men sen så! Idag fick vi iaf in en garderob, en byrå och en skohylla! :)
Någon gång i framtiden så hoppas jag på en sån här fin och välfylld walk in closet:
Olivia Palermo, Nichole Richie.


Men nu måste jag fortsätta mitt städande :) !

Pusshej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0