Last nights party.

Igår var det en lugn kväll på jobbet och sen, trots min onda fot som egentligen behövde vilas, så blev det utgång! Ingen skiva igår men det blev Birger och sen Saluhallen, där det var Nelly Outfit Awards (och förövrigt väldigt folktomt dansgolv) och sen blev det Birger igen. En masssa dansande osv osv. enda tills stängning. Riktigt roligt!



En ganska retarded vimmelbild på mig, Michelle och Madde igår. Haha man ser iaf att vi var övertaggade (som vanligt)! Ang. banden runt halsen, haha fråga inte. Jag vettefan vart dom kom ifrån.

Jag tror inte jag vet hur man tar det lungt längre! Stukade min fot för en vecka sen idag och jag har vart ute och dansat på den 4 kvällar ändå, och jobbat 4 dagar! Så det kan ju vara svaret till varför den fortfarande värker(/har blivit värre), för det var bara en "lätt" stukning, men det verkar inte vilja gå över. Så idag ska jag faktiskt vara hemma och vila foten. Och PLUGGA!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygg trojgrej!

2010-05-17 @ 04:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0