Morgonpigg..?

Jag är helt facinerad. När klockan ringde imorse så blev det ingen snooze i hundra år, utan jag gick upp direkt! Trots att jag somnade as sent! Mina morgonrutiner kanske börjar komma tillbaka ! As bra. Förut kunde jag typ gå upp klockan 6.00, och stå uppe i köket och göra frukost 06.02. TVÅ MINUTER! Inget snoozande där inte !

Jag kom upp i tid, men det betyder inte att jag inte är as trött! Mina ögon svider och jag har stora påsar under ögonen. Ush jag hatar när man har sovit för lite så har man en lång dag i skolan framför sig. Men men, solen skiner i alla fall :D !!

Nu ska jag ta och bege mig till skolan. Förhoppningsvis så lämnar jag in min dator i veckan (har använt Theos dator senaste tiden eftersom min har virus), så den blir fixad någon gång. Då kan jag bjuda på mer bilder också, för på denna har jag inga..

Have a good day! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0