Rain, lightning and thunder.


Nu har det börjat! Sommarregnet! Visst, regn är aldrig roligt, men på något sätt så gillar jag ändå sommarregn typ 10 gånger bättre än annat regn. Och med sommarregn så menar jag spöregnet, åskan och blixten, som bara håller på ett litet tag, sen slutar det. Plus att det är varmt ute när det regnar. Då kan man sitta inne, lyssna på regnmusik och dricka te och titta ut på regnet. Ganska mysigt faktiskt!

Förövrigt så har jag mått piss hela dagen igår och jag mår fortfarande konstant illa. Inte roligt! Inte roligt alls faktiskt! Nishat har skiva idag och den missar jag.. Great. Sen skulle jag jobba idag också, och det kan jag inte heller.. Great. Vad ska man äta när man mår illa/är magsjuk? Any tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0