50 Confessions

50 helt random saker som ni kanske inte visste om mig.

jag
äter alltid äpple med en kniv -
jag har läst franska i 6 år och kan inte ett smack -
konserter är bland det bästa jag vet och jag har sett  bl.a. christina aguilera, beyonce , geri halliwell, enrique iglesias, shakira, destinys child, spice girls & carlos santana mfl. Live -
den som känner mig bäst i hela världen är min syster -
jag älskade vampyrserier innan twilight-hysterin. under en period när jag gick i 5an brukade jag spela in buffy the vampire slayer på band varje dag för att det gick på tv samma tid som jag gick i skolan. -
jag vågade inte åka några karuseller eller liknande föränn jag var typ 15, jag vågar fortfarande inte åka fritt fall -
sen jag såg filmen into the blue för första gången har det vart min dröm att leva ett liknande liv. bo på bahamas med någon Paul Walker-liknande man och ha dålig ekonomi, men endå vara lycklig för att man har varandra. -
min absoluta favoritmaträtt är kyckling ceasarsallad eller mammas laxsallad-
när jag var yngre så var jag kär i, och trodde att jag skulle gifta mig med chad michael murray, och när han skiljde sig med sophia bush så trodde jag seriöst det var ett tecken -
jag tycker inte om läsk i någon form -
jag hatar att låna pengar från nära vänner -
jag klär mig efter humör, och ibland när jag bara är hemma och gör ingenting hela dagen så kan jag byta kläder runt 5 gånger, för ingen anledning alls -
jag vill nog aldrig gifta mig. jag vill ju självklart leva med någon, , men giftermål tycker jag bara verkar onödigt -
att resa är bland det bästa jag vet, spelar nästan ingen roll vart -
jag kunde lite arabiska när jag var liten, kan fortfarande läsa vissa ord -
hitta nemo var min favoritfilm när den kom ut och jag gick och köpte dvdn för egna pengar, jag var typ 13 -
jag kan inte dricka grön Xider för att det påminner för mycket om mina första fyllor i typ 8an -
när jag var liten så hade jag två gosedjur jag inte kunde vara utan. de hette mimmi, som var en vit säl, och bonso som var en vit björn. -
jag pluggar hellre till 10 prov än att skriva 1 enda uppsats, no joke -
jag är lite av en perfektionist -
jag har fotfobi och har haft det så länge jag kan minnas -
jag har haft en tam kyckling som husdjur -
jag har grönt bälte i tae kwon-do -
jag kunde sjunga innan jag kunde prata eller säga mitt första ord -
mitt favoritgodis är choklad -
människor som är för självgoda är det värsta jag vet -
jag har för mycket drömmar om mitt liv, jag vet inte hur jag ska hinna med allt -
jag är en väldigt positiv människa och är sällan på dåligt humör över längre tid -
jag hatar när folk går runt och är sura på varandra utan att prata om problemen -
jag vill, trots ålder, alltid att min mamma ska följa med mig till läkaren/tandläkaren -
jag gick i årskurs 5 två gånger, en gång i dubai och en gång året efter i sverige -
jag ville åka till hogwarts när jag var yngre. jag hade en väldigt livlig fantasi -
jag har sett två tornados i mitt liv-
jag har ganska svårt att låta folk komma nära mig, och lära känna mig på riktigt. kanske har svårt att lita på folk, jag vet inte. -
jag har druckit kaffe sen jag var typ tolv. -
min mamma är en av mina närmsta vänner, och jag berättar det mesta för henne -
jag har aldrig träffat min morfar eller min farfar. -
jag tvättar mitt hår max 2 gånger i veckan. det blir bara inte smutsigt så snabbt. -
jag har aldrig någonsin smakat/rökt en cigarett -
jag älskade att vara med på kort när jag var liten, och hade världens bästa självförtroende och självkänsla och tyckte att jag var snyggast och bäst, tills jag i högstadiet någon gång fick för mig att jag var ful och tjock (jag var pinnsmal!), och där sjönk det. men det är något jag jobbar på! -
jag älskar fantasy-böcker, då får man ju drömma sig bort lite -
jag kan inte spela fotboll. jag kan varken reglerna eller vet hur man gör. -
jag har haft tandställning -
jag klarar inte av att kolla på skräckfilmer -
när jag var 6 år var min favorit låt don't speak av no doubt -
jag är ganska hypokondrisk av mig. hittar jag ett utslag på mitt ben tror jag typ att det är cancer och blir skit rädd. sen visar det sig vara ett myggbett typ. -
jag blir alltid kär/betuttad i så otippade människor -
jag tycker att jag äger för lite skor -
jag har aldrig snattat något större än en nötkräm när jag gick i typ 5an. -
mina drömmar inför de kommande åren är att jobba tills jag från nog med pengar. sedan köper jag en one-way ticket till Australien och flyttar in med min syster, nära stranden någonstans. jag får ett jobb och jobbar, festar, träffar någon snygg surfer boy som lär mig surfa, tar dykarcertifikat, hittar någon utbildning som verkar intressant, börjar plugga och sen så får vi se vart livet tar mig. -

Som sagt väldigt random. Men jag hade tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Andrea

only i know the lies in this.

2010-05-05 @ 19:31:01
Postat av: Paula

Va? There are none? correct me isåfall? Vilka är lies?

2010-05-06 @ 01:53:29
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: LillValpen

Herrejösses! :o



Jag har hållit med på det felsta punkterna! Det blev nästan lite läskigt... :$ Haha.



Ha en JÄTTEBRA helg! :D

2010-05-07 @ 12:56:20
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: paula

Svar LillValpen: Haha ! Gud vad kul! :)

Desamma!

2010-05-07 @ 18:28:50
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0