JB skiva @ flustret.

Hej! Jag var på studentskiva igår med , därav den dåliga uppdateringen. Nu måste jag skynda mig lite här för jag ska hoppa in i duchen, fixa mig sen åka till skolan- Det blir skola, jobbmöte och stan idag. Hörs ikväll babes.

Här är lite bilder från igår! Jag hade med mig kameran och var duktig på att komma ihåg att ta bilder :D! Alla John Bauers 3or hade skiva på flustret! De första och enda som har skiva där ! Det var sjukt mycket folk och jääävligt bra drag! Temat var Casanova! Så alla hade massa coola masker på sig :)

 

Eftersom jag inte hade någon mask så var jag ju tvungen att låna alla andras hela tiden!




Dance all night baby!


Kommentarer
Postat av: Rickard Pettersson

Hej! Jag jobbar med att ta hand om årets studentskivor på flustret och undrar ifall jag skulle kunna få använda dina bilder och citera det här inlägget på en facebook-grupp som har ordnats för årets skivor?



Tack på förhand!

2010-09-21 @ 22:05:45
Postat av: Paula

Ja visst gör det :)

2010-09-22 @ 09:39:27
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0