Jävla skiiiiiiit

Idag mår jag piss. Huvudet dunkar och halsen gör så ont så jag inte kan svälja. Jag vet inte riktigt hur Selma orkar med mina humörsvängningar när jag ena stunden skickar sms där det sår typ "Livet är så underbart idag woho", och sen någon dag efter ser dom ut såhär "jävla skiiiiiiiiiiiiit" "Jävla baajs" "This suuucks". Men jag är verkligen ARG nu! Jag FÅR inte bli sjuk nu!! Det är fan inte okej!!

In other news så vill jag jätte gärna ligga ute och sola typ varje dag i det fina vädret nu. Men jag läste en artikel om hudcancer som var as hemsk så nu är jag rädd för det. Haha. Sen har jag typ fått nått skumt utslag också, det är typ ett rött utslag i en rund ring, sen är det normal hud i mitten. Och jag tror det har kommit av att jag har solat. Any idea what that might be? Det ser lite läskigt ut så jag måste fan kolla upp det !

laaterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0