Weatherman.

Yo! Sitter och Facebookar mig och tänker att jag måste plugga men struntar i det. Haha as always.
Är så sjukt äcklad och grossed out just nu av två personer! Vissa människor förstår man sig bara inte på men det här tog priset! Eeuuuuuuuwwww!

Aaaanyways..Solen skiner och faktiskt så har vi lika varmt som Sydney just nu! Enligt iGoogle iaf! :) Så nu kan jag i allafall inte klaga på att Andrea har det varmare än mig! Dessutom så får dom vinter nu och vi får sommar! Yaay! PLUS att trots att pappa har det varmare så har han regn, och inte vi! Deeenn niii :D

Haha för er som inte fattar vad jag babblar om så bor pappa min i Dubai och syster min i Sydney :)
Nu ska jag nog ta tag i att lägga in bilder på datorn och kanske lägga upp lite skiv bilder här ! Stay tuned!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Nej men ni har regn alla andra dagar? I think pappa kicks both our asses weatherwise.

2010-05-18 @ 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0