Förkyld!

Jag har fått någon form av förkylning! Inte kul! :( Jobbade hela dagen igår som sagt, och mådde piss när jag kom hem. Men det var ändå helt okej att jobba igår, för jag jobbade med snälla tjejer. Men nu när jag sovit ut lite (gick och la mig vid 10) så känner jag mig lite bättre! Så förhoppningsvis går det bättre att jobba idag! Jag jobbar ändå bara till 3. Sen ska jag bums hem och krypa under täcket och vila ännu mer! Jag är ledig imorgon och på onsdag och det sista jag vill är att vara sjuk på mina lediga dagar! Jag hoppas på fint väder så jag kan hänga på stranden! Det ser dock inte så lovande ut just nu.. Blåsigt och regnigt.

Igår när jag kom hem så överraskade Andrea mig med hemgjorda köttbullar, skagenröra och potatis och sås. Svennestyle! Mmmm vad gott det var med riktig mat for once! Vi äter inte så mycket vettigt här hemma. Typ sallad, linser, bönor, nudlar och gröt är typ min basföda. Vilket man tröttnar ganska snabbt på..

Ni har blivit lite dåliga på att kommentera tycker jag.. Jag tror ju typ att ni inte finns då juu :) Haha nerå, bara det att förut när jag loggade in så hade jag oftast några söta små kommentarer att läsa, och nu har jag nästan aldrig några :( Haha vilken tönt jag är.

Nu ska jag dricka mer te och sminka mig ! Have a nice day!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0