Friday, Saturday

Igår var jag ju i manly på dagen med Sanna, Jenny och Mia. Vi låg på stranden lite, tills det blev molnigt, gick runt i affärer och åt ben & jerry's kulglass. Gott! Jag tog Peanut Butter Cookie Dough vilket tydligen är nån "Aussie style" smak. Den var god! Meen det blev inga bilder för jag glömde kameran hemma. Jag vet. Jag är sämst.


Så ser Manly och Manly beach ut i alla fall! Bilder snodda från google!

Sen åkte vi hem, jag åkte ända tillbaka till Paddington, duschade och fixade mig rekordsnabbt och sen åkte jag tillbaka, hem till Sanna och Jenny. Där var Andrea, Finn och Mia också och vi snacksade och förfestade. Sen blev det utgång i the Rocks. Jag hade dock bestämt mig för en lugn och "tidig" kväll, eftersom vi festat dagen innan också, och eftersom jag skulle öppna på jobbet klockan 9 morgonen efter (Idag alltså). Men så tidigt blev det inte. Vi hann dansa loss på både Argyle och Löwenbrau (den där konstiga tyska baren/klubben med as rolig musik) men sen kände jag och Andrea att det var dags att börja röra sig hemmåt vid 1. (Hon skulle också upp och jobba) Så vi åkte hem och jag somnade direkt. Sov i 3-4 timmar, upp och fixade mig och åkte till jobbet. 10 timmars pass idag. Jätte roligt att jobba så länge när man är svintrött och bakis vill jag lova! Sjukt jobbiga kunder idag också. Oh well..

Där har vi the Rocks också. Nu ska jag däcka i min säng och sova uut! Jag börjar 12 imorgon. I Bondi. Det blir nog trevligt. Sist jag jobbade där en söndag var det nice :) Hoppas det är fint väder så kan jag chilla på stranden på min break. Nu blåser det typ storm ute!

Puss, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0