Raining Cats and Dogs

Idag regnar det...

Inte lite, i might add..

Och det ska pretty much se ut såhär hela veckan.. Jag trodde det skulle bli sommar nu.. Inte nån regnperiod av nått slag! Har bara några få ärenden att göra här i Paddington idag. Bl.a. att lämna tillbaka en biblioteksbok och köpa en ansiktscreme, men annat än det tänker jag nog kolla på film hela dagen. Känner mig fortfarande krasslig.

Pusshej!♥


Update: Jag ångra mig! Det öser verkligen ner. Kan inte minnas att jag sett såhär mycket regn samtidigt någonsin! Så jag vägrar göra några ärenden idag. Tänker inte ta ett steg utomhus. Nu ska jag titta på en surf film och äta varma koppen! See ya.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du slipper iallafall ga ut i det om du inte vill!

2010-12-01 @ 01:09:58
Postat av: M

Haha vad mysigt ändå :)

Hoppas du blir bättre snart <3

2010-12-01 @ 18:28:56
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Haha nja, eller jo, att titta på film hela dagen var ganska mysigt!

2010-12-01 @ 20:47:20
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0