Tuesday

Idag mår jag inge bra. Jag har vart sjukt trött, haft ont i huvudet, mått illa, haft halsbränna och haft ont i magen. Konstigt, för Andrea verkar heller inte må bra. Jag skyller på att vi bor bland äckliga kryp! Angående det så ska pest control komma hit på fredag. Innan det ska vi tvätta allt vi har, koka våra sängkläder och sovkläder typ, damsuga en massa osv. Sen får vi inte vara hemma på 3 timmar efter dom vart här. Med andra ord ska dom försöka ta död på allt levande skit (bed bugs) som finns här inne. Hoppas hoppas hoppas det funkar! Dock har jag hört att det kan ta några besök av pest control innan dom är borta. Trevligt! Konstigt nog, jag som lätt blir så äcklad av sånt, så gillar jag ändå våran lägenhet. Om dom aldrig skulle försvinna och vi skulle bli tvugna att flytta skulle jag bli lite ledsen. Jag älskar Paddington och jag trivs i lägenheten! Aja, nu håller vi tummarna för att pest control fixar det här!

The Social Network igår var bra by the way! Dock var jag riktigt trött i slutet. Klockan var då kvart i tolv nånting och jag hade vaknat klockan 6. Så jag höll nästan på att somna. Men jag lyckades hålla mig vaken och ja, det var en bra film. Intressant i alla fall. Kul att få veta hur facebook kom till osv. Eftersom jag/du/vi/alla/hela världen är ganska beroende av det. Hehe.

Det har vart mega varmt hela dagen, men nu när jag kommit hem från jobbet så verkar vädret växla till molnigt. Allt är som vanligt med andra ord. Men det gör ingenting. Jag planerar att ligga i sängen och vila hela resten av dagen ändå, och hoppas på att mitt ständiga illamående går över.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! Vad händer idag :P

2010-11-03 @ 07:23:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: sara

krya på!

2010-11-03 @ 07:35:48
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Paula

Sara: Tack ! :)

Anonym: Godmorgon godmorgon. Jobb och inte så mycket annat!

2010-11-04 @ 02:42:47
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0