Beach or no beach?

Jag vill gå till stranden idag! Jag är ledig och det är helt okej väder! Ska jag eller ska jag inte. Andrea har varnat mig och sagt att varje gång hon har chansat, på en dag som sett fin ut, så har det blivit kallt på stranden, eller molnigt, till och med börjat regna en dag. Vädret här ändras så himla drastiskt! Vad ska jag gööra??

Tror jag chansar ändå.. Jag är as sugen på att ligga och steka.. Men det börjar faktiskt se ut som att molnen är på väg.. Hmm.. Kanske går och lägger mig i parken och läser istället... Blöööö.


Mobilbilder från en dag när jag var på väg till jobbet i Bondi.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser ju så himla varmt och skönt ut ju..

2010-11-01 @ 12:57:40
URL: http://litenvsstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0