Film Kväll

Idag har jag jobbat i 6 timmar. Damsugit lägenheten och städat köket när jag kom hem. Sen åkte jag och Andrea till svenska kyrkan som hade film kväll och åt svenskt godis och kollade på Farsan, med ett rum fullt med andra svenskar. Det var mysigt, och man fick lite hemlängtan. Både jag och Andrea ska dock upp och jobba imorn, hon öppnar i Mosman butiken och jag öppnar i Newtown butiken, så vi stannade inte och var sociala efter uten åkte hem istället. Men det var trevligt iaf! Jag älskar att göra saker på vardagskvällar. Då känns det som att man gör mer än att bara jobba lixom haha.



Nej nu ska jag sova. Men jag lovar er bilder snart. Om inte här så blir det på facebook! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0