Fredag!

Goodmorning. Klockan är 06.43 och jag ska snart börja göra mig i ordning för jobbet! Jobbar 9-3 idag (som jag gör de flesta vardagarna). Imorn är jag ledig, så sen ikväll blir det förhoppningsvis lite party. Är sugen på att gå ut iaf! Har inte vart ledig på en fredag eller lördag på jätte länge, så det är dags! Imorn kanske vi ska åka till ikea och köpa ett köksbord. Who knew att man kunde sakna att ha ett bord så mycket!? Är så less på att äta alla måltider antingen vid andreas lilla nattduksbord eller att sitta på sängen och äta. Det är dags att börja införskaffa lite möbler! Det är så tråkigt att spendera sina egna pengar på det bara.. Hehe. Men det är bara att grow up and do it.

Igår jobbade jag med den franska tjejen. Hon är snäll, och när vi jobbar tillsammans så jobbar vi typ inte, utan vi står vid the counter och pratar bara.. hehe.. Hon är från Tulouse i frankrike, men bodde i Paris ganska länge och jobbade på en reklambyrå innan hon flyttade hit. Hon är nog den enda jag har träffat på funky femme som jag iaf kan identifiera min stil med liite. Alla andra har olika klädstilar, och vissa har väldigt funky femme-ig stil. Och jag är inte crazy about funky femme kläder så.. ja you get it.

Men nu måste jag gå och sminka mig och klä på mig! Vädret är molnigt för er som är intresserade, men det skulle inte förvåna mig om det vid tolvtiden är blå himmel och strålande sol. You never know what to expect. Vilket resulterar i -> you never know how to dress.


En mobilbild på vårt kära Paddington som jag tog för några dagar sen. Jag älskar de färgglada husen! Och alla mysiga cafén!! Och alla affärer med för dyra, och FÖR snygga kläder!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0