Ledig!

Aloha! Idag är jag som sagt ledig. Jag fick lön idag, så jag har precis fyllt på internet och fyllt på min mobil. Jag vet inte vad jag ska göra idag.. Solen skiner, men jag är faktiskt inte så sugen på stranden. Ska nog handla lite, sen ska jag nog gå till parken (Centennial Park )som ligger här precis vid oss och lägga mig och läsa eller nått. Vore mysigt! Sen ska jag även städa och sånt också, men det kan jag göra ikväll!

Det blev inte så jätte mycket bild redigering igår. Jag och Andrea fastnade framför Flash Forward istället. Om ni inte har sett den serien, BÖRJA KOLLA. Tyvärr ska dom inte göra en andra säsong men den är så sjuuuuukt bra och riktigt riiktigt spännande! Aja, här är några bilder iaf. Jag lovar att lägga upp fler sen.


Bronte Beach. Surfare som väntar på den perfekta vågen, och på sista bilden ser ni Coastal Walk. När man går där uppe och runt udden så ser man Bondi Beach. Sjukt fin utsikt vill jag lova! Visar sen :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0