Nothing Special

Min sista lediga dag idag innan jag börjar jobba jobba jobba igen. Jag har fått jätte många, och jätte långa pass på jobbet. Vilket är bra för att obviously I need the money lixom. Men det kommer att bli slitsamt också. Jobbar 6 dagar i rad nu, sen har jag en ledig dag nästa onsdag, sen efter det jobbar jag och är ledig nästa söndag. Men det är as bra för jag kommer finally känna att jag har lite pengar att röra mig med sen!

Idag har jag inte gjort nått speciellt. Bara tagit det lungt, kollat på friends. Vart på en liten promenad, innan det började regna på mig. Nu öser regnet ner igen. Det var dock riktigt varmt idag, innan regnet. Men nu vill jag bara att det ska SLUTA regna och bli sommar! That's right, klaga på vädret kan man göra även i Australien. Men jag kanske inte borde klaga. För medan ni i Sverige fryser mer och mer gick jag till affären i shorts, t-shirt och flip flops idag.. Så det är nog ganska okej ändå. Jag får vell låta våren ta sin tid..

Nu ska jag diska lite innan Andrea kommer hem. Imorgon börjar jag jobbet klockan två i Bondi. Jag hoppas på varmt väder så att jag kan chilla på stranden innan! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0