Sweet Dreams

Okej 4 dagar sen jag bloggade. 4 DAGAR SEN! Inte okej. I'm sorry! Skärpning på G. Men just nu har jag bara inte så mycket tid, och inte heller så mycket att blogga om. Har fått en miljard jobb pass på jobbet, vilket självklart är as bra, för då kan jag ju äntligen support myself. Men det lämnar inte så mycket fritid kvar. Vilket är bra på sitt sätt, för då när jag väl är ledig så försöker jag göra nått roligt, istället för att bara dega och sova ut.


Jag drömde om Daniel Pimentel här om natten. Haha. I'm in loove! Vi var tillsammans i drömmen och allt var frid och fröjd. Haha. Det var så sjuukt verkligt dock! När jag vaknade blev jag ledsen haha. Ganska pathetic, i know.

Sen jag kom hit har jag drömt nått skummt/konstigt/roligt varje natt. Det känns som att jag drömmer as mycket här, mer än vanligt! Typ varje morgon vaknar jag och typ tänker på min dröm hela morgonen! Jag gillar det! Jag gillar att drömma! Speciellt när det är bra drömmar, som ovan ;) Haha. Men ja, jag vet inte vad det kan bero på. Men det känns som att jag drömmer mer i Australien än vad jag gjorde innan.. Wierd..

Pussss

Kommentarer
Postat av: malin

det är hjärnans sätt att bearbeta nya upplevelser och nya erfarenheter, så förmodligen inte så konstigt att du drömmer mer nu när du är på en ny plats och lever ditt liv på ett nytt sätt :)

fan vilken grej det är att sticka till australien egentligen, hoppas allt kommer att gå bra för dig där.

/källmans kompis haha

2010-10-17 @ 16:37:53
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: maria

(haha malin)



jag saknar dig paula.

2010-10-17 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0