Abu Dhabi flygplats.

HEJ! Jag sitter nu på Abu Dhabis flygplats, med gratis internet! Awesome! Sitter i min gate och väntar på mitt plan till Sydney. Har precis flugit 6 timmar från frankfurt, och innan det 2 timmar från arlanda. Nu väntar dock det värsta flyget. Typ 14-15 timmar i ett plan. I'm not so excited!

Jag har fått en tysk kompis som också ska till Australien. Vi satt bredvid varandra på senaste flyget. Han skulle stanna i 3 veckor och typ road-tripa längs kusten. Verkar ju kul! Dock känns det som att en sån resa hade vart roligare om man hade någon road-trip buddy, vilket han inte har. Aja..

Det var lite jobbigt att säga hejdå på flygplatsen! Men det kommer jag till sen! Satt och skrev ett låångt inlägg på planet. Hade ju dock inte internet då, så jag publicerar det snart :)

Allting känns bra, och spännande! Det känns konstigt att verkligen vara helt ensam och bara ha sig själv att tänka på. Känns som att jag är van att leva i flock nu för tiden... ♥. Men detta är nyttigt för mig. Att få ge mig ut ensam, och växa lite on my own.

Nu ska jag facebooka lite. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0