Årliga kräftskivan.

Helloo. Igår hängde vi här hemma hos mig och drack té och bara umgicks. As mysigt!! Sen flummade vi alldelles för länge och somnade inte föränn jätte sent! Vilket resulterade att vi vaknade sent idag. Men men. Madde kom hit en sväng idag också, men hon och Michelle åkte precis. Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, för ikväll blir det den årliga kräftskivan hos kusinerna i Bromma! Åh det ska bli kul!!!

Haha kräftskiva 2006! SHIT vad små vi var! Små och söta!

I år fattas Andrea dock.. Men i'll see you soon anyways (shit vad jag har längtat efter att få säga det !!)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahaha omg vad små vi var! Rasmus och Filip :P

2010-09-04 @ 06:10:33
URL: http://www.aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0