Död arm!

Jag vaknade klockan 05.20 imorse och kunde inte somna om. TJUGO ÖVER FEM! Anledningen? Jag vaknade av att jag fick en hand i ansiktet. Det var så jävla äckligt! Så som normalt försvar så puttar jag snabbt bort denna hand som dunsar ner på täcket. Ja det visar ju sig vara min egen, men den var helt död! Jag hade vell legat på något konstigt sätt i sömnen, så att hela armen inte fick nått blod , så den var helt livlös och förlamad. Och då menar jag inte att den hade "somnat" eller det vanliga "domnat bort" lite, utan den var heelt väck. Så jag börjar typ panik skaka på den för att "väcka den till liv igen", men det tog ett bra tag innan jag fick tillbaka känseln, och innan jag kunde röra på den igen. Anledningen till att jag fick den i ansiktet var vell att jag hade rört på mig så att den ramlade i mitt ansikte. Men ush vad äckligt det var! Jag kan inte beskriva känslan, annat än att det var som att få en död hand i ansiktet, och som att försöka få liv i ett liks hand. Ush! Sen när jag tände lampan efter att jag iaf kunde röra den lite igen, så var den helt lik blek. Ingen färg alls typ. Riktigt obehagligt!

Sen när jag inte kunde somna om (och typ inte vågade för att jag var freaked out haha) så loggade jag in på datorn och pratade med Andrea. Hon ba "men please det där har hänt mig as många gånger." As äckligt ju! Visst det har hänt mig att min arm har börjat små domna lite när jag legat på den, men aldrig att den har varit helt förlamad! Har detta hänt er någon gång eller är det bara våra gener som är konstiga haha??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0