Finally internet.

Äääääääääääntligen har vi internet i lägenheten. Shit vad internet beroende man är när man typ dör om man inte får använda det regelbundet i typ en vecka. Men men, dagens ungdom.. eller nått.

Vi bor ju nu som sagt i Paddington. Lägenheten är stor (för att vara en 1 bedroom apartment) men inte den fräshaste. Alla lägenheter här har typ heltäcknings mattor (vilket jag tycker är äckligt och fult), och våran är inte så nice. Men vi ska försöka tvinga våran real estate kille att skicka hit en carpet cleaner. Men annars så gillar jag den! Och läget är som sagt NICE. As centralt och ett coolt område. Enligt min Sydney guide som jag haffade på flygplatsen så är Paddington stället där alla fashionistas kommer för att shoppa. Så det är ju Nice :) !

Jag orkar inte skriva om allt jag har gjort sen jag kom hit, men jag har vart på många utforsknings promenader. Gått ut en gång och festat, med bl.a. aussie army-guys, hehe. Flyttat. Vart vid stranden. Osv. Här kommer lite blandade bilder från veckan som gått! (Kom ju hit förra onsdagen)



Bilderna är från Mosman, och Balmoral Beach, förra veckan. Fotade mest fåglar hehe. Men dom var så närgångna så jag var helt överlycklig med kameran i högsta hugg haha.
Anyways.. Nu måste jag gå av internet (inte kul att betala internet själv.. då måste man tänka på att inte använda det för länge hehe.) Men i'll be back soon :) Ska försöka ta mycket bilder åt er !

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0