Hyde Park, CBD

Ligger i sängen och degar. Har precis ätit frukost bestående av äggröra, avocado, tomat och spenat. Gott. Tänkte ta en mega powerwalk ner till Double Bay idag, till vår real estate och hämta nycklar. Så att vi har två par, istället för bara ett. Kan ju vara bra! Soligt väder också :) Nice!

Annars vet jag inte vad jag ska göra. Måste hålla lite hårdare i pengarna just nu, så jag kan inte riktigt ta mig nånstans, för mitt busskort är sluut.. Bra att jag ska jobba imorn då! Fast det är inte långt att gå till CBD(mitt i smeten), så jag kanske tar mig en sväng dit, och strosar lite i Hyde Park med kameran min. Aja vi får seeee.


Hyde Park från Sydney tower. Bild från Google.


Kommentarer
Postat av: NEA

GILLA GILLA!!!

2010-09-24 @ 08:18:37
Postat av: Sara

Så du har jobbet nu? :D

2010-09-24 @ 09:23:22
URL: http://litenvsstor.blogg.se/
Postat av: Snitter

Laaaady Paula, what a nice blogg!!!! More pics please! Thank you .



:) Martha says hi!

2010-09-24 @ 23:45:25
Postat av: Paula

Sara: Jaa typ :)

Anna: Sniitteerr tack , ska f;rs;ka:D

2010-09-26 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0