It's today

Godmorgon godmorgon. Jag blev väckt jätte tidigt imorse av att Theo kom in i mitt rum. Sen kunde jag inte riktigt somna om så nu har jag sovit för lite, och har huvudvärk.
Jag som hade tänkt sova längee idag så jag kan hålla mig vaken så länge som möjligt i natt! Vill inte sova på första och andra planen nämligen. För om jag lyckas sova hela sista planet kanske jag är lite pigg när jag kommer fram. Och då kanske jag slipper få mega jetlag.. eller nått. Jag kommer fram 06.20 till Sydney. Så om det blir som "morgon" för mig (när det egentligen är 8 timmar bakåt), och jag lyckas hålla mig vaken hela dagen sen, så kanske jag inte blir så jetlagd!

Men nu ska jag minsann åka och förtids rösta! Visst är jag duktig att jag kommer ihåg det! Sen komme Michelle och Maria hit!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: paulina d.

ha det så sjukt bra paula, och njut lite åt oss också. take care, puss!

2010-09-13 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0