Lax och pesto.

Helloo. Håller på att laga mat till mig själv. Hade inte så mycket hemma. Lax, Broccoli, Rödlök, Pesto, Creme fraiche och Citronpeppar var vad jag hade to work with. Så jag blandade ihop allt och körde in det i ugnen. Typ. Haha. Nej men laxen med resten on top. Blir nog smaskigt.

Jag har lovat mamma att ta tag i det sista i mitt rum idag. Så det ska jag göra! Sen är det mesta packat tror jag. Aaah jag ska verkligen flytta. Läskigt ! In a good way! :D


Lax och pesto är förövrigt en awesome kombination. Always works! You should try it! (Haha palla matglad brud. Jag känner att jag bloggar om mat lite väl ofta. Snart får jag göra en egen kategori för alla matinlägg! Kan ju köra "Dagens frukost" istället för dagens outfit.. höhö nu blev den här parentesen lite väl lång. Ciao)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0