My day.

Hello! Min dag började med en lång powerwalk med mamma. Mysigt! Sen senare idag har jag hunnit fika med johanna också. Kanske sista gången vi ses innan Australien. Åh, jag kommer att sakna henne. Våra waynes-fikor är alltid så mysiga! Den kommande veckan kommer vara minst sagt fullspäckad. Men prioritet nummer ett är PACKA! Sen ska jag försöka hinna besök hos bl.a. frisören (also known as mammas jobb) och tandläkaren. Sista gången man går gratis hos tandläkaren då! Sen ska jag även göra en massa andra ärenden, plus även försöka träffa några söta som vill ses innan jag åker, och umgås allt vad jag har med mina kära vänner. Hur jag ska hinna allt vet jag inte!!

Men just nu ska jag försöka relaxa lite och dricka te! Några avsnitt friends skulle inte sitta helt fel!

Åh, dom gamla avsnitten när Ross och Rachel är ihop!♥ Dom har alltid vart my favorites!


Kommentarer
Postat av: johanna

kommer sakna dig också, jätte mycket<3 Men är så glad för din skull att du ska få åka iväg !

2010-09-06 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0