Ny packningsplan.

Har lagt om packningsplanen. Packar lite i taget, lite då och då istället! Då känns det inte som lika mycket! Har i alla fall tömt min garderob nu. Eller den som står i mitt rum i alla fall. Imorn tar jag tag i mitt garderob-rum, min s.k. "walk in closet". Det kommer dock bli svårt att packa ner. Det är ju där allt jag gillar hänger! Så imorn börjar mega beslutsångesten över vad jag ska ta med och vad jag ska lämna! Hjeeelp!
Sen måste jag börja rensa hyllorna i mitt rum också, och packa ner det som ska sparas. Ush vad det är tråkigt att packa! Plus att jag hellre vill spendera den här "sista tiden" med dom jag tycker om meeest! Men men. Antingen får dom joina eller så får jag packa klart SNABBT och sen leka med dom varje dag!

Jag har en ny music love! Hennes Acoustic album på spotify har gått på repeat när jag har packat hela dagen. Melanie Fiona!


Riktigt skön musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0