Stress

Rensar, Packar, Letar lägenheter och stressar. Det är vad jag gör just nu. Aah kunde jag inte bara tagit tag i det här med att rensa och packa ner alla prylar liiite tidigare. Typical me. Det vet ni vell vid det här laget. Men just nu har jag en dator-letalägenhets-paus.

Madde är påväg hit. Jag sa till henne att jag inte är världens roligaste just nu, utan jag är sönderstressad och måste packa. Hon sa, det är lungt, jag kommer ändå somna. Haha, typiskt oss. Madde bor i min säng när hon är här!


Bild från i somras, när jag inte hade mycket annat än att njuta av vädret på hjärnan.


Kommentarer
Postat av: Andrea

du är så fin här!

2010-09-12 @ 09:09:51
Postat av: Paula

Tack! :)

2010-09-12 @ 10:47:29
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0