That frosty feeling.

Yes, i'm up! Jag vaknade klockan 07.00 imorse, efter att jag somnat till friends igår. Hehe. Men det var ju bra att jag vaknade tidigt för jag måste ta tag i packning osv. idag! Jag vill dock ha sällskap, annars blir det så himla tråkigt! Ska försöka tvinga hit Michelle och Maria.. hehe :)

Imorse fick jag känslan av typ frost. Ni vet när man vaknar och det är kallt inomhus. Så går man upp, drar upp persiennerna och så har den första morgon frosten kommit. Så går man upp, dricker kaffe och sätter sig där morgon solen lyser in genom fönstret för att bli lite varm.
Visst, självklart var det ingen frost imorse, det är ju lite tidigt för det, men det har vart så kallt de senaste dagarna, så man känner verkligen att man snart måste börja sätta på värmen inomhus!


Ph by me.
Gud vad jag inte kommer sakna detta!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag som tyckte det såg ganska mysigt ut...

2010-09-06 @ 13:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0