Arrived in Sydney!

HEJ! Jag befinner mig just nu p[ andreas skola. Vi har inte internet hemma, s[ det kommer g[ ett tag mellan blogginl'ggen.. Men jag loovar att f;rs;ka blogga s[ ofta jag kan.

Jaa, nu ar jag framme iaf. Kom ig[r. Akte en liten trip till andra sidan stan med Andrea for att lamna lite papper ang. en lagenhet vi vill ha. Fick lite sightseeing po kopet. Opera huset och allt ar aas fint! Och allt annat ar ockso fint! Vaxtligheten ar exotisk. Traden ar as coola och stora! Det finns m[nga coola foglar! Overgangs stallena later som leksakspistoler nar man ska go over (precis som Andrea sa!) och jag smofnissar varje g[ng! Vadret ar varigt och ganska varmt.

Ja, jag har inte gjort so mycket sen jag kom hit. Jag promenerade runt och fotade idag. Gick till ett stalle dar det var as fin utsikt over vattnet! Helt underbart vackert. Onskar jag kunde lagga upp bilder, men som sagt, har inte internet hemma an. Sen gick jag och hangde lite i affaren dar andrea jobbar (och jag med snart, forhoppningsvis). Sen gick vi hit, och nu sitter jag och gor mina internet-behov och andrea pluggar med sin study group eller natt sont.



Lovar att blogga sa ofta jag kan!!! Men nu i borjan kommer det vara lite segt.. Om ni undrar nagot so ar det bara att froga i kommentarerna !

PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0