Citylife

Jag förstår att ni vill ha bilder. Jag älskar själv bilder. Men ett inlägg med bilder (iaf många bilder, och jag tar ju alltid för många bilder hehe.) med mitt sega internet och min sega sega dator tar ca en timme att göra. Bildera är så sega på att ladda när dom är så stora, och jag vägrar ladda upp mindre bilder. Men ja, här får ni iaf lite bilder från min promenad genom stan, Hyde Park och ner till The Opera House! Enjoy!

Hyde Park

Sk8erboy.

Taking a bath.

Parklife

Sydney Tower.

Let's Skate.

Art collides with public space. (Foto utställning i Hyde Park)

Rub the nose, throw in a coin and get good luck.

Litet träd..

The Opera House

"I do"

Bridge climbers.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag uppskattar verkligen. Så himla härliga bilder!

2010-09-30 @ 15:23:23
URL: http://litenvsstor.blogg.se/
Postat av: Andrea

Asfina!

2010-10-02 @ 06:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0