Vardag.

Igår och idag har det vart ganska kallt. Det är skumt för för bara några dagar sen var det riktig sommarvärme. Typ man-blir-svettig-även-i-shorts-och-tshirt-väder. Men inte nu! Nu är det mer man-fryser-i-jacka-och-leggings-väder. Haha, gotta love mina förklaringar.

Igår kom dom och städade vår heltäckningsmatta. Det blev bättre, men den är fortfarande inte världens fräshaste. Fast jag bryr mig faktiskt inte så mycket längre. Nu vet man ju att den är rengjord iaf.

Medan carpet-cleaners var här tog jag och Andrea en liten trip till Bondi Junction och gick runt i shopping mallet där. Det är så sjukt för både jag och Andrea känner oss så hemma i stora shopping malls. Antagligen för att det känns som att vi är i Dubai då. Men jag blir typ helt lugn och känner mig hemma.. Skumt. Vi gick och kollade upp lite grejer på ett gym och gullade med söta hundvalpar i djuraffären (Varför kan vi inte köpa en nu igen Andrea..?). Sen tog vi bussen hem igen. Den korta biten. Men det var för kallt för promenad tyckte vi. Excuses hehe..


På kvällen vardagslyxade vi med middag på Micky's Café. Allt dom har verkar helt gudomligt! Vi åt pizza. När man, som jag, aldrig äter pizza så kan det vara riktigt gott att äta ibland. Speciellt om den har spenat, kyckling, sweet chili, grönsaker och gräddfil på! Shit vad gott det var!

Idag har jag jobbat från 9-3 men ikväll blir det celebrations! Andrea har sin sista exam just nu, så sen ska vi fira! Det blir nog fira hela helgen för henne! Men jag ska jobba på lördag morgon, ska öppna, så inget party för mig imorgon kväll iaf. Men ikväll och lördag kväll: Why not!? :D

Cheers! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Påååååla! Du verkar ha det riktigt mys! :D

2010-09-30 @ 10:45:52
URL: http://myske.blogg.se/
Postat av: Paula

Maaaaliiiiin :D ! Det har jag :) Jag trivs verkligen!

2010-09-30 @ 13:33:23
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Bengt

Haha, INGET klår din jordgubbsmatta!! Som JAG tyckte luktade gott!!! Haha, ueek!

2010-10-05 @ 00:46:08
Postat av: Paula

Hahahaha juustee. Ja den luktade inte så gott. Kommer ihåg att jag brukade spruta parfym på den :P

2010-10-05 @ 12:32:01
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0